Hálás vagyok, mert....

Forrás
Hálás vagyok, mert megtanultam hogy az élet túl rövid ahhoz, hogy haragudjunk egymásra.
Hálás vagyok, mert az egyik legjobb barátnőm férjhez ment, bár régen nem beszélünk és nem voltam hivatalos az esküvőjére sem, de ettől függetlenül még mindig a legjobb barátnőmnek tekintem.
Hálás vagyok, mert megtanultam, hogy ne azt szeressem, hogy Nő vagyok, hanem azt, aki vagyok - egy másik legjobb barátnőmtől.
Hálás vagyok, mert megtanultam, hogy azért vagyunk emberek, hogy segítsünk egymásnak- egy idegen pártól.
Hálás vagyok, mert az apukám, az anyukám és a párom feltétel nélkül szeretnek.
Hálás vagyok, mert a nővérem menyasszony és jövőre férjhez megy.
Hálás vagyok, mert azt hiszem eltudom már engedni a múltamat.
Hálás vagyok, mert van hova hazamennem.
Hálás vagyok, mert élhetek és egészséges vagyok.
Hálás vagyok, mert egy másik barátnőm talált nekem egy orvost.
Hálás vagyok, mert az unokatestvérem apukája még köztünk van.
Hálás vagyok, mert rájöttem, hogy a nővérem szeret engem csak én nem láttam régen az Ő törekvéseit.
Hálás vagyok, a betegségemért, mert ha nincs kitudja milyen ember lennék.
Hálás vagyok, mert

a sor végtelen. Minden nap és minden percben van miért hálát adni. Nagyon sok mindenkinek hálás vagyok, barátoknak, tanároknak, szüleimnek, ismerőseimnek, ismeretleneknek. Sokat hálálkodtam hálalevelek formájában. Sosem felejtem el, mikor egy barátnőmnek két fontos koncertet is köszönhettem. Mikor az egyiket feladtam volna, de neki hála nem tettem és apukám kétszer is felkísért a koncertre.

Egy apró mosolyért. Egy hálás tekintetért. Egy köszönöm-ért. Egy jó reggelt-ért. Egy finom ebéd vagy vacsoráért. Az érzékszervekért, a vízért, áramért. Az esőért. A természetért. A családért. A barátokért. Egy telefonhívásért. Ezek mind azt jelzik, hogy fontosak vagyunk és vannak, akik szeretnek. Természetesnek veszünk nagyon sok mindent, miközben semmi se természetes, egyszer még itt van, máskor már nem. Ezeket a perceket, pillanatokat meg kell becsülni. Nem természetes, hogy van hol aludnunk, az sem hogy most itt vagyunk a Földön. Hiszen ez egy ajándék, és minden, ami körül vesz bennünket vagy akik körülvesznek bennünket ajándék az életünkben.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence