A harmadik goth kihívás- 16-20. kérdésig

16. Adj pár tanácsot a kezdőknek - olyanokat, amiket te magad is szívesen fogadtál volna.

Ne akarj megfelelni a true goth elvárásoknak és csak add önmagad. Ha gothnak érzed magad ide tartozol. Ne higgy annak, aki mást mond. Ne azért fesd a szád feketére, mert más gothok is ezt csinálják, hanem azért mert neked ez tetszik, de ez sem kötelező, lehet akár rózsaszín vagy piros is. Máshogy látni a világot csodálatos, élvezd ki minden pillanatát. Ne hallgass azokra az emberekre, akik le akarnak beszélni a feketéről, de bátran keverheted színekkel is.



17. "Ez a nap a goth szubkultúra történelmében"**
Forrás

A google segítségét vettem alapul és  igazából olyan információt találtam, hogy a Camouflage nevezetű együttes adott koncertet 2013-ban ezen a napon, ami után még a Black Nail Cabaret is koncertezett. forrás: Gothic.hu


18. Írj/mutass pár képet olyan dolgokról, amiket átalakítottál, "gótosítottál"!

Sajnos ilyen nincsen nem voltam kreatív, most kezdtem el talán az ilyesmit.


19.Írj össze egy goth-bakancslistát! Milyen a szubkultúrához köthető dolgokat szeretnél átélni mindenképpen?

Először is jövőre elszeretnék jutni a III. Országos Goth Találkozóra. A The Cure koncertre, ami majd 2016. október 27.-én lesz Budapesten. A nagyon távoli jövőben szeretnék kijutni Lipcsébe a WGT nevezetű eseményre.


20. Írj az érdeklődési köröd azon részéről, ami valamiért "ütközik" a szubkultúrával. Fejtsd ki, hogyan kezeled ezeket - vagy hogyan nem.

Akik már régóta olvasnak azok tudják, hogy spirituális beállítottságú vagyok olyan téren, hogy a távol-keleti vallások filozófiája nagyon  érdekel, így meditálás, mantrázás, és a pozitív pszichológia, a boldogságra nevelés, mint érdeklődési kör itt megjelenik. Hogyan kezelem? Valahogy úgy, hogy a változás az élet természetes velejárója, próbálom összhangba hozni a kettőt.. Nem könnyű, mert sokszor elbizonytalanodok  hogyan tudnám ezt kivitelezni, de egyszerűen csak elfogadom. Elfogadom azt, aki és amilyen vagyok. Ez a két dolog nagyon meghatározza a jellememet, a személyiségemet, mindkettő az én lényemhez hozzátartozik. Valahogy majd idővel úgy is kitalálom hogy hozhatom ténylegesen össze a kettőt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence