A harmadik goth Kihívás 1-5. kérdésig

Trish blogján volt kiposztolva ez a harmadik goth kihívás, ami most 50 kérdést tartalmaz, így úgy gondoltam, hogy most van netem így belevágok.De mivel jövőhónapban már megint nem lesz határozatlan ideig (most ezt kértem a Jézuskától és a Mikulástól), így neki állok ki tölteni ezeket, de ötösével. Remélem nem gond.


1.Tegyél közzé egy olyan stílusú képet/ egy képet egy olyan stílusú ruháról, amit viselnél, ha nem a goth megjelenés állna hozzád közel! Fejtsd ki, mi fogott meg ebben a stílusban!


Forrás
Szóval, Steampunk, mert hivatalosan szerintem nem tartozik kimondottan a goth szubkultúrához, de még is sok gótikus beállítottságú emberke szereti.Mindig is szerettem a korhű darabokat, a viktoriánussal is hasonlóan vagyok, de a természetesebb színek, hogy itt tényleg leginkább azok dominálnak az nagyon megfogott, hasonlóan vagyok még a Dark Morival is.



2.Csinálj egy "életem egy napja" bejegyzést, sok-sok fotóval illusztrálva.

Mivel még nem nagyon tudom értelmesen elütni az időmet így a képeket kihagyom, de megpróbálom összefoglalni. Felkelek, lezuhizom, felöltözöm, megreggelizek, meg etetem a kutyuskám viszek neki fizet, sokat teló fészezek. :// Olvasok, rendet csinálok, takarítok, mosogatok, néha tornázok, vagy valami ahhoz hasonlót csinálok és relaxálni meg mantrázni is sűrűn szoktam... ebédelek, talán nézem a tv-t is, amikor van vonóm gyakorlok a hegedűn, este vacsi, lezuhi, pizsi, köntös, mamusz, meg nézem az éjjel nappal budapestet és a barátok köztet és alfában próbálok elaludni.... Nem valami izgalmas.



3. Mi okozta a legnagyobb nehézséget a szubkultúrába kerülésed idején? Fejtsd ki, hogy ki, vagy mi miatt volt nehéz.

Nehéz. Nem is tudom pontosan, hogy mit is kéne erre a részre írnom. A legnehezebb az volt, hogy sokan lepózereztek, nem fogadtak el és nem tartottak gothnak, de volt egy megmentőm Zsú (Nekromancica) akinek örökké hálás leszek, amiért kiállt mellettem. A családomban apukám tartott minket nagyon szektásnak... Meg szerinte azért öltözködtem úgy, ahogy mert hogy a barátaim is úgy öltözködtek. (Megjegyzem mellékesen, akkor még nem is voltak goth barátaim.) Nővérem szemében is pózer voltam szerintem, pedig ő semmit sem tudott az egészről, vagy csak annyit, amit a média mint téves sztereotípiaként közölt. Szerintem még mindig divatból szeretni valamit NEM LEHET. Akkor is itt találtam magamra, és még mindig életem szerves részét képezi, immár 8 éve lassan 9. 



4. Mutasd meg, mire spórolsz most! Riassz el mindenki mást, nehogy lecsapjon rá, mielőtt neked sikerülne  :)

Hm, ilyen nem igazán van most. Valójában úgy érzem mindenem megvan.



5.Írj néhány dolog, amit a következő évben szeretnél elérni  - a gardróbod tartalmával vagy az életeddel kapcsolatban! Fejtsd ki, miként szeretnéd megvalósítani.

Sosem voltam nagyon kreatív, de turiztam egy nagyon szép hosszú szoknyát, ami bár nagy rám, de nem hagyhattam ott. Így abból majd valahogy beakarok venni, igen én saját magam életemben először. Addigra majd csak valahogy megtudom, hogy hogyan kell... :D

Meggyógyítani magamat, még mindig és nem feladni.... Valójában nagyon sok mindenben gától ez a "kis apróság". Nővérem szerint, amíg ez van barátom sem nagyon lesz, meg ugye nagyon szeretnék eljárni dolgozni. Hiszek  csodákban, tudom, hogy csodák léteznek, akkor miért nem tudok annyira hinni a gyógyulásom csodájában? Hálás vagyok amúgy, tényleg azért, amiért csak "ez" van. Fejtsem ki, hogyan szeretném megvalósítani. Nem véletlenül végeztem el az agykontroll tanfolyamot két éve. Próbálok mostanság egyre többször relaxálni. Bár sajnos mindig bealszok közben. Próbálom meggyőzni az elmém arról, hogy minden rendben van és hogy ez az egész valójában nem létezik. A boldogságprogramon tanultakat is befogom vetni, például  mindennap majd 20 percet fogok írni arról, hogy milyen életet szeretnék. Nehéz, de megpróbálni csak arról beszélni, amit elszeretnék érni. Hálát adni akár írásban, hogy már meggyógyultam. Ha mások tényleg képesek voltak így meggyógyítani magukat halálos betegségből is, akkor nekem is mennie kéne... Meg persze imádkozom. Hogy kihez? Minden Istenhez.

És jó lenne már megtalálni a Nagy Őt. 

Az életemmel kapcsolatban, amit nagyon elszeretnék érni az a változtatás. Túlságosan nyitott vagyok, kb pár perc beszélgetésből már mindenki tud rólam mindent.Ez nem jó. Gyakran elijesztek így embereket. Tanulni is szeretnék, hogy okos legyek. Igazából mától el is kezdtem. Angol, Töri, Matek, Biosz, Föci, Kémia, Fizika. (Úgy sincs jobb dolgom, miért ne töltsem hasznosan az időmet? ) Változtatni azon, hogy lelkileg megerősödjek és hamar túl tudjak jutni pl egy szakításon vagy ilyesmin.

Meg bár régebben próbálkoztam versírással, egy ideje újra szoktam néha alkotni és bár sosem slammeltem még, de szeretnék megtanulni és fejlődni a versírásban is és jó slammeket írni... /tudom, ez sem egy goth dolog./ De a slammelés is egy nagyon jó modern művészeti forma szerintem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence